zondag, juli 19

OH PRETTY ITALY

 photo blogitalie1_zpsgbfeariv.png photo blogitalie2_zpsz9ujctct.png photo blogitalie4_zpsoo7scrrv.png photo blogitalie3_zpsqczlblfx.png

Hola! Long time no see. De afgelopen weken bestonden uit het maken van mijn laatste tentamens, het  halen van mijn propedeuse nog vóór de herkansingen waardoor ik aan het genieten ben van een 2,5 maand durende zomervakantie, werken en genieten van de vakantie: feestjes, terrasjes, bezoekjes aan het park op een zonnige middag en ik ben net terug van een vakantie in Italië, waar ik bovenstaande plaatjes heb kunnen schieten. Dat landschap, die sfeer, die warmte.. Ha, lucky me: dinsdag mag ik weer!

2 opmerkingen:

  1. Ah italie blijft zo mooi <3 Gefeliciteerd met het behalen van je propedeuse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dit zie..verlang ik echt weer naar Italie! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!